Cookies används vid utvärdering och förbättring av vår hemsida samt vid uppföljning av kampanjer.
Du accepterar cookies när du stänger detta meddelande och fortsätter ditt besök på alltele.se. För mer info se vår Cookie Policy.
Jag förstår
Svar: Starta om telefonen. Prova gärna SIM-kortet i en annan telefon för att utesluta fel på telefonen. Är det inomhustäckningen som är dålig kan det bero på byggnaden. Tjocka väggar och fönster med solfilter försämrar täckningen.
Fråga: Jag ska flytta?
Svar: Om du ska flytta någon av dina tjänster så behöver vi hela din fullständiga adress med eventuellt lägenhetsnummer och våning. Ring in till vår kundservice så hjälper vi dig med flytten, eller fyll i önskad blankett här.
Fråga: Billiga utlandssamtal från mobil?
Svar: Vill du ringa billigt till utlandet så har vi den perfekta lösningen för dig. Med AllTele Utlandsprislistan ringer du märkbart billigare till våra utlandsdestinationer.
Fråga: Jag har fått en påminnelse?
Svar: Om du har betalat fakturan 2-4 dagar efter förfallodatumet kan du bortse ifrån påminnelsen. Kontrollera bara så du har betalat in rätt belopp till rätt OCR-nummer. Kontakta kundservice för fler frågor rörande din påminnelse.
Fråga: Högre hastighet?
Svar: Kontrollera vilken hastighet du har i dag och kika sedan på www.alltele.se/bredband för att se vårt utbud. Skulle du vilja byta hastighet så kontaktar du bara kundservice så hjälper vi dig.
Gör förändringar på ditt abonnemang, se din faktura, fyll på surf och prata med oss direkt
Ladda ner appen till din mobil och logga in.
Slipp telefonkö, chatta med oss
Vi finns på vår onlinechatt. Här ger vi dig support mellan 08:00 – 20:00 mån – fre, samt 10:00 – 14:00 lör – sön.
Snabba svar, och helt utan telefonköer.
Du är på väg att lämna din varukorg och avbryter därmed din beställning!