Här hittar du svaren på de vanligaste fakturafrågorna och till höger finns mer information om autogiro, e-postfaktura och e-faktura. Via Mina Sidor får du en god överblick över alla aktuella och betalda fakturor. Behöver du hjälp med att förstå din faktura? Kontrollera vår fakturaguide.
Om du råkar betala en faktura två gånger så förs det överblivna beloppet över till en av de nästkommande fakturorna per automatik.
Du kan självklart få dina pengar återbetalda till ditt konto istället, observera att det då tillkommer en administrativ avgift à 50 kronor som dras från beloppet vid återbetalningen.
Ifall att du föredrar att få beloppet återbetalt via en utbetalningsavi så kan det hända att ditt bankkontor eller posten tar ut ytterligare en avgift för att lösa ut avin, det är med andra ord billigast för dig att låta dubbelbetalningen regleras vidare på nästa faktura.
Kategori: Faktura
Ja, kontakta din bank och be dem flytta autogirot till rätt konto. Du behöver inte göra en ny ansökan.
Kategori: Faktura
Det enklaste och snabbaste sättet är att meddela din bank så hjälper de dig.
Kategori: Faktura
Ja, det går bra, men vi fakturerar i SEK.
Kategori: Faktura
Alla priser presenteras på fakturan inkl. moms, men enligt faktureringsstandard måste momsen även specificeras separat.
Kategori: Faktura
Avgiften för din pappersfaktura (39 kr/faktura) inkluderar administration, kostnad för kuvert, utskrift och porto. Väljer du miljövänlig e-faktura, e-postfaktura i kombination med autogiro slipper du fakturaavgift.
Kategori: Faktura
E-faktura är helt kostnadsfritt. E-postfaktura kostar endast hälften så mycket som pappersfaktura, det vill säga 19 kronor. Autogiro i kombination med e-faktura/e-postfaktura är helt kostnadsfritt. Dessa alternativ är dessutom bra miljöval.
Kategori: Faktura
Vi fakturerar från det datumet då din tjänst aktiverades. Samma gäller för tilläggstjänsterna.
Kategori: Faktura